Pages

Oct 26, 2010

sekolah : aku follower tegar senior

tibe2 rase rindu terbit pade kakak kakak kesayangan aku time kat intersaber dolu,. espeseli kak nad, anak cikgu seri wapita.

zaman sekolah dulu., aku mmg dkenali sebagai budak yg rapat ngn sinior. (tp dgn kakak dormet aku sajjo lah),. haruslah, yg utama nya kak NAD( yg kurang berat) dan juga kak TINA si penasyid tegar rumah kuning. yosh!

kenal kak tina & kak nad dari f1 lagik. mase tu aku dapat dorm thuwaibah a.k.a tw.. yg mane ktorg slalu imagine, if hostel tu roboh,. kitorang masing2 akn jatuh dlm umah warden,. yg membezakan adelah kedudukan dlm umah warden tu., kalau aku,. mungkin jatuh masuk dlm dapur..(fhm ke? pedulik lah). lagi,. se-TW ngn aku mase tu,. si EJA,. se-batch ngn aku,. n budak2 1st batch ejek dy dgn panggilan "psyduck" mungkin.. tp lari sgt kencang! walaupon badan comel2 cam aku gak mase tuh. ^^ . ade jugak anak muke cam cine, a.k.a dayah.. yg pernah mimpi kudus! after kutuk2 pasal kudus tuh. hambek kau, aku ingat lagi insiden ni! kak dayah,. selaku KD tuk tw., sgt lah tekun layan kitorang yg mcm2 perangai neh,. lagi pulak ade kak mira shaari,. yg sgt tinggi! cantek! dan locker sgt kemas!! feewit2. last but not least,. kakak bwh katil aku,. kak fariha. (no komen) :p
*aku rase mcm ade lg, tp x igt sape.. kak farha mungkin??? -_-"

hidup dlm tw. meriah!lagi2 kalau ade inspection. ektibiti menghias dorm sgt lah hebat serta malas! tp serunak, sebab leh potong potong kertas dan panjat panjat katil.. sambil menjauhkan diri dari katil tw05. erk.. no offence~

err.. agak susah la nk igt zaman form one neh. lame sgt dah... tp antare yg segar dlm ingatan aku, adelah aku kene sound ngn geng2 form two mase tu.. sbb aku suke makan lollipop. dan sebab aku ade ter-over bergurau ngn sorang lg sinior mase tu(bkn sinior dorm aku lah tapinyer)..

yg pasal lollipop tu xleh blah. aku lak sbb penakut,. diam molek je bile kene suh berdiri + kene tocher(btul ke ejaan ni?) , walhal mase tu, ustaz amir senyum je., ye, aku sunggguh bangang sbb  x menjawab mase tu. tx to kak nad n kak tina,. sbb dorang ade bgtau aku
"asal ko x lawan?, ikutkan hati akak da nk back up ko,. tp sbb tu batch akak sendiri" something like that lah. ahha.. sirius aku terharu ok mase tu

aloh.x best la plak tibe tibe cerite pasal ni. dah la. tibe tibe aku terigat lak aku kene sound mase form 4. cerite zaman ctk, nanti aku post lagi. hilang idea tibe2..
-_-"

2 comments:

ila nabilah said...

haha...
adekah yg menge'sound' anda tu bdk2 uma biru yg trkenal dgn mulut teetttt ;)

beruang diabetes said...

jap, akak rase akak macam dah ingat sikit pasal insiden lolipop.
mase ko dgn k.tina maen pingpong smpi melantun naek atap lagi ha. p2 kene jerit dgn warden, teacher norin eh? gile kene sound, kitorg la yg dasat kene sbb kitorg lagi tue dari korg.hahahaha. dgn si fatinah malu2 kuceng, gelak sorg2 atas katel.WAKAKKAAKA